Nieuwe aanwinsten

Stort je hart uit in de MFBfreaks Koffiekorner. Alles mag, en niets moet!

Moderator: Moderators

PeterG

10 feb 2011, 19:43

Mazzeltje gisteren...Marantz CD-94 in de kringloop, waarvan de snaren op zijn. Setje snaren opgehaald, en....draaien maar! Mooi ding, is identiek aan de CD960 en weegt 12 kilo. Als klap op de vuurpijl was de 1541 ook nog opgewaardeerd naar een 1541A single Crown.
Harry

10 feb 2011, 20:05

Wow, dat is een hele mooie kringloopvondst! :D
Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt mis ik mijn verstand het meeste...
Thomas
Site Admin
Contacteer:

10 feb 2011, 20:20

Mooi ding zeg!
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
tim89

10 feb 2011, 20:53

Teeeeerrring!!!!!!!!!!!!!

wie zet dat nu weer bij de kring

mooie vangst

veel plezier er mee
geen vriendin, geen gezeur, DUS STAPELEN MAAR !!!!!!
Harry

10 feb 2011, 20:55

Inderdaad. Maar weet dat maar eens van tevoren, dat zet ik wel een tentje op bij de ingang :)
Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt mis ik mijn verstand het meeste...
mcTommi
Contacteer:

10 feb 2011, 23:11

Remi schreef:mooi ding hoor, jammer van het barstje maar ach.

ik heb net een AH180 tuner erbij en ook een nieuwe monitor.
de iiyama hield het vrijdagavond voor gezien, altans hij deed het nog wel maar met een geknetter en gevonk van binnen dat ik het wel mooi vond.
Nu dan een brede syncmaster 24" van Samsung. nu 1920x1080 ipv 1024x768 :shock: er passen bijna twee volledige vensters naast elkaar op.

Aiaiaiaiaiaiiiiii....een Samsung gekocht.....dat zijn in mijn werkervaring sinds dik 10 jaar de slechtste schermen, we krijgen er veel kapot terug na verlopen van de garantietermijn !
Ik zweer bij Iiyama ! Heb hier een 22 inch voor mijn neus van dat merk, beeldkwaliteit is echt het beste en ze gaan bijna nooit kapot, Remi heeft pech gehad ! Ik heb hier in huis nog twee Iiyama's uit de oertijd van de TFT-schermen en die doen het nog puik ook alleen geen breedbeeld natuurlijk.....
Kom maar binnen, Swieb, dan veeg ik even wat kofferbandrecorders en platenspelers aan de kant. Kopje koffie ? (vrij naar Malle Pietje RIP)
mcTommi
Contacteer:

10 feb 2011, 23:11

Remi schreef:mooi ding hoor, jammer van het barstje maar ach.

ik heb net een AH180 tuner erbij en ook een nieuwe monitor.
de iiyama hield het vrijdagavond voor gezien, altans hij deed het nog wel maar met een geknetter en gevonk van binnen dat ik het wel mooi vond.
Nu dan een brede syncmaster 24" van Samsung. nu 1920x1080 ipv 1024x768 :shock: er passen bijna twee volledige vensters naast elkaar op.

Aiaiaiaiaiaiiiiii....een Samsung gekocht.....dat zijn in mijn werkervaring sinds dik 10 jaar de slechtste schermen, we krijgen er veel kapot terug na verlopen van de garantietermijn !
Ik zweer bij Iiyama ! Heb hier een 22 inch voor mijn neus van dat merk, beeldkwaliteit is echt het beste en ze gaan bijna nooit kapot, Remi heeft pech gehad ! Ik heb hier in huis nog twee Iiyama's uit de oertijd van de TFT-schermen en die doen het nog puik ook alleen geen breedbeeld natuurlijk.....
Kom maar binnen, Swieb, dan veeg ik even wat kofferbandrecorders en platenspelers aan de kant. Kopje koffie ? (vrij naar Malle Pietje RIP)
tim89

10 feb 2011, 23:16

mcTommi schreef: Ik zweer bij Iiyama !
ja dat zijn goede schermen

ik heb hier een oude beeldbuis bakbeest van 19inch staan
weegt lekker veel

de Vison Master Pro 450

doet het super

hé Remi die had jij toch ook of niet
mcTommi
Contacteer:

10 feb 2011, 23:42

Ben pas een kleine 2 jaar geleden overgestapt op deze platte Iiyama....daarvoor had ik een 21 inch CRT, die was bijna niet te tillen.....weet het merk niet eens meer.....afdankertje van het werk ;-)
Op mijn werk heb ik een 26 inch, maar dat is ergonomisch niet echt verantwoord....je moet met je kop draaien om het beeld van links naar rechts te bekijken......slecht voor je nek ! Mijn 4 collega's hebben zelfs twee grote platte schermen naast elkaar op een standaard......hoeft niet van mij. Heb 3 aparte schermen een beetje van elkaar verwijderd, dan moeten de wielen van de stoel het werk doen en dat vind ik wel beter :mrgreen:

Overigens zijn de tillevisies hier in huis nog altijd enorm grote en bijna niet te tillen glazen beeldbuizen van het merk YNOS.....hebben respectievelijk 50 en 75 euro gekost op Marktplaats. Mochten ze ooit kapot gaan dan ga ik weleens kijken naar een plat scherm, want de huidige TV's nemen wel errug veel plek in beslag qua diepte !
PS386

13 feb 2011, 18:47

Vandaag even wat rondgereden en weer wat leuke spulletjes opgehaald:

Deze stond niet zo ver van mij en had een leuke prijs dus heb ik hem zelf maar opgehaald:

Afbeelding

Een FA960 rijker dus. De lampjes achter de aan/uit knop en de volume knop zijn wel stuk. Maar dat is dan ook het enige wat er op aan te merken valt.

En ook deze heb ik voor een hele leuke prijs opgehaald. Een setje MFB 567 Ze doen het prima maar er ontbreken wel een paar stukken van de kast en de rode ledjes zijn om een of andere reden door groene ledjes vervangen. :D Maar voor de prijs kon ik het niet laten.

Afbeelding
Te veel om op te noemen...

VOLVO for life!!!!
tim89

13 feb 2011, 18:50

mooi spul

wil je die FA960 niet ruilen voor de spullen die ik hier voor jou heb

met eventueel een bijbetaling van mijn kant

groeten tim
PS386

13 feb 2011, 21:05

Ik zal er eens over denken Tim maar ik vrees dat hij hier al een plaatsje gevonden heeft. Klinkt in ieder geval heel goed met de F9818's eraan. :D Nu nog eens een CD960 scoren voor een prijsje. :D:D:D Je weet maar nooit. Ik heb nog al een buitenkansje op het oog.

;)

VOLVO for life!!!!
tim89

13 feb 2011, 21:20

veel plezier er mee
PS386

13 feb 2011, 22:23

Dat zal wel lukken. Volgend weekend ergens tijd? Dan kom ik even langs voor de spullen die nog bij je staan. De banden zullen deze week wel aankomen den ik. Ze zijn sinds vrijdag op weg. :)

VOLVO for life!!!!
Plaats reactie