Paul Pjotr 55!!

Stort je hart uit in de MFBfreaks Koffiekorner. Alles mag, en niets moet!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Bruis

02 aug 2009, 23:30

Las ik het nou goed: Pjotr is 55 geworden? Niet ingelogd staat dat vermeld. Ingelogd is het weg. Het kan dus gisteren zijn geweest dat hij jarig was. Ik neem geen risico.

Paul, m'n beste Van Harte. Enne wat een respectabele leeftijd! :D Ik ben dus niet de oudste deelnemer aan dit forum. :mrgreen:
Dat Philipsgeluid uit de seventies... De latere Akai, Revox en JVC wisten mij niet zo te bekoren als de oude Philipsen die nu weer mijn luidsprekers aansturen! Maar... Bose rules, again! Nog mooier man!!
Thomas
Site Admin
Contacteer:

03 aug 2009, 06:54

Dat betekent wel degelijk dat hij vandaag jarig is :) Vermoedelijk ergens op een ver zonnig vakantie-oord lekker aan 't vieren. Vanuit "thuis" toch een hartelijke felicitatie voor Pjotr/Paul!
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
Pjotr

03 aug 2009, 11:23

Dank u voor uw goede wensen........ ja 'tis wat, 55 jaar, net wat ouder als die oude flipsjes die de muur sieren.
En nee hoor, geen zomerse oorden, heb drie weken gehad en zit nu lekker op m'n werk wat te chillen :mrgreen: in afwachting van een weekje Texel in September.
Trouwens.... Kan ik nu bij MFBFreaks een 55+ kortingspas aanvragen voor de landelijke kringloopwinkels?

Groet
Paul
Philips 551 /651
Aristona 5521 / 5621
Receiver Major Accoustics RS4020
Versterker Music Hall 25.2
Philips Bi Ampli radio
set 532'ers
set 544'ers
set MA Silver RX2
3x 212 TT
Thorens TD145
AKAI GX365D

En ook op twitter.... @lipsiaan
Remi

03 aug 2009, 11:45

gefeliciteerd! :mrgreen:
"Hoezo nu wel genoeg? D'r is toch nog plek!" jaja, waar dan? "Ha! d'r kan nog wat in de auto!"
Bruis

03 aug 2009, 13:04

Nog wat leuks gekregen van moeders de vrouw? Een setje MFB's of zoiets? Kun je niet genoeg van hebben, toch? Of waren het weer van die 1001-dingen, waarvoor je uit beleefdheid dankjewel zegt maar ondertussen wat anders denkt. :mrgreen:
Dat Philipsgeluid uit de seventies... De latere Akai, Revox en JVC wisten mij niet zo te bekoren als de oude Philipsen die nu weer mijn luidsprekers aansturen! Maar... Bose rules, again! Nog mooier man!!
Raicho
Contacteer:

03 aug 2009, 18:36

Paul,

Van harte gefeliciteerd en nog vele mooie muzikale jaren!

Grtz,

Mark V.
tismarnix

03 aug 2009, 18:44

Paul,

Van harte gefeliciteerd en nog vele MFB-jaren
Grote MFB's zijn goed, maar GROOT (half-) passief doet er niets voor onder (op de kastgrootte na :wink: )
eMBee

04 aug 2009, 00:40

Heerlijk, dan voel ik me weer/nog jong... :mrgreen:
Van harte (alsnog) gefeliciteerd!!! :P
Pjotr

04 aug 2009, 08:53

Nog wat leuks gekregen van moeders de vrouw? Een setje MFB's of zoiets?
Lachen gieren brullen dus, want mijn vrouw vind dat maar niks die oude meuk. Luister en geniet mee.... mijn jongste zoon is op vakantie, mijn auto mee want zijn oude volvo 940 estate wil die verkopen, studentje, geld gebrek dus. Komt een vriendelijke meneer uit Arnhem met zijn schoonzoon, wat heen en weer gepalaver, auto verkocht. Schoonzoon en mijn andere zoon naar postkantoor voor overschrijving, schoonvader en mijn vrouw naar binnen om geldzaken te regelen (zo gaat dat nu eenmaal bij ons thuis). Ziet die man mijn prachtige vissenoog setje met die 532'ers, is hij helemaal lyrisch, heeft hij vroeger ook nog verkocht, komt uit die branche schijnbaar. Begint mijn vrouw dus weer te 'klagen' dat ze het maar niets vind, boven op de studeerkamer een oud setje, op zolder ligt nog wat en altijd maar op rommelmarkten en kringloopwinkels kijken en dat ik laatst ook nog eens met een bandrecorder thuis kom. Vind je man dat dan zo leuk vraagt hij, waarop mijn vrouw dus zegt 'Ja, ik laat hem maar'. Nou, zeg dan maar tegen je man dat ik nog een perfecte grote Akai tapedeck heb staan, helemaal in orde, kan hij zo komen oppikken, wil ik alleen maar aan een liefhebber kwijt.
Ga ik dus binnenkort doen en ik ben er van overtuigd dat mijn vrouwtje niet meer gaat klagen maar zwijgt over die ouwe meuk anders staat het hier zo vol :mrgreen:

Paul
Philips 551 /651
Aristona 5521 / 5621
Philips Bi Ampli radio
set 532'ers
set 544'ers
set MA Silver RX2
3x 212 TT
Thorens TD145
AKAI GX365D

En ook op twitter.... @lipsiaan
Bruis

04 aug 2009, 09:22

:lol: Boontje kom haar loontje! :lol: Prachtig verhaal! :twisted: Gauw heen gaan. 8)
Maar wat voor liefhebberij heeft jouw vrouw dan? Ik kan mij geen mensen voorstellen die geen hobby hebben. :shock:
Thomas
Site Admin
Contacteer:

04 aug 2009, 21:03

Kijk, zo kom je leuke kennissen tegen :) Goed bezig Paul, ik ben benieuwd naar die Akai! :)
Thomas Baur
webmaster http://www.mfbfreaks.com
De Enige Echte Philips Motional Feedback Website!
Pjotr

06 aug 2009, 08:22

:lol: Boontje kom haar loontje! :lol: Prachtig verhaal! :twisted: Gauw heen gaan. 8)
Maar wat voor liefhebberij heeft jouw vrouw dan? Ik kan mij geen mensen voorstellen die geen hobby hebben. :shock:
Jaha, mijn hobby kost geld, allemaal al die ouderwetse kabeltjes en zo kopen, maar de hobby van mijn vrouwtje brengt geld op. Ze is een heel kunstzinnig type en heel bekwaam in het tekenen en schilderen van dieren (-koppen), heeft tenslotte hier ook jaren kursussen in gevolgd. Ze krijgt van her en der foto's van met name honden toegestuurd, daar maakt ze dan (veelal met pastel potlood) wat heel moois van waarvoor ze weer geld vangt. Helaas mag ik dat geld dan weer niet gebruiken voor MIJN hobby en liggen er op de zolder nogal eens een schilders ezel en tubes/ potten verf in de weg, maar we lopen elkaar niet in de weg alleen vind zij dat mijn spullen wel in de weg staan :mrgreen: .

Groeten uit het zonnige zuije
Paul
Philips 551 /651
Aristona 5521 / 5621
Philips Bi Ampli radio
set 532'ers
set 544'ers
set MA Silver RX2
3x 212 TT
Thorens TD145