nieuw hier!!

Stort je hart uit in de MFBfreaks Koffiekorner. Alles mag, en niets moet!

Moderator: Moderators

mae

17 mei 2019, 21:24

Peterrrrrrrrr schreef:
12 mei 2019, 17:24
Hoewie Loewie schreef:
12 mei 2019, 17:02
Zo zou het kunnen: viewtopic.php?f=1&t=9748&p=184532&hilit=xlvx#p184532
Wat een gedoe.....wie foto's wil zien van mijn audio kijk op mijn FB pagina,mag gerust gepikt worden om hier neer te zetten,wat ik al meld wat een gedoe om een plaatje te plaatsen,moet tegenwoordig toch een stuk makkelijker kunnen gaan.
sorry vind ik echt te veel gedoe.... :(
Behalve dat er een vrij krappe limiet aan de afmetingen zit waarover het laatste woord nog niet gezegd is, is een foto hier op het forum uploaden minstens zo makkelijk als op Facebook. Het is in principe ook een goede gewoonte om de foto's zo dicht mogelijk bij de tekst te houden (archieftechnisch gezien).
Karsten

18 mei 2019, 17:11

Peterrrrrrrrr schreef:
12 mei 2019, 18:09
mijn ding is luidsprekers bouwen en dan wel met eigen ontwerp kasten.
Heb ik ook een tijd gedaan maar de meeste systemen zijn inmiddels verhuist. Op zolder staan nog grote 75L-zuilen met 9710M's er in en hier beneden een set zelfbouwers met G25FFL, G50FFL en 2x AL170 van Visaton. De filters zijn tweede orde LR met luchtspoelen en folie-C's. Enige tijd geleden heb ik ze qua demping geheel herzien door veranderde inzichten.
Helaas heb ik sinds 2007 geen ruimte meer waar ik kan schuren, plamuren en spuiten dus bouw ik geen systemen meer. Het opwaarderen van bestaande systemen geeft echter ook veel voldoening :wink:
Qua stereobeeld doen coaxiale systemen het erg goed; Dat zul je gezien jouw ervaring met Tannoy wel kunnen beamen. Hier staat zo het één en ander van KEF om me heen en in de opslag; Leuk om eens te wisselen! :wink:
Ook aan bepaalde systemen van Philips zijn (met enige aanpassingen) erg mooie klanken te ontlokken! 8)
Meten is weten en weten wat je meet.
Plaats reactie