Veranderingen forum?

Stort je hart uit in de MFBfreaks Koffiekorner. Alles mag, en niets moet!

Moderator: Moderators

Yde

Veranderingen forum?

Berichtdoor Yde » vr jul 06, 2018 11:06 am

Zojuist na het inloggen viel me op dat de layout van het forum een nieuw kleurtje heeft gekregen.
Ik was het blauw gewend maar nu is de kleur rood/bruin?

Ook het PBB logo is verdwenen.
Is er teruggevallen op een oudere layout of zijn er andere aanpassingen gaande?

Albert900

Re: Veranderingen forum?

Berichtdoor Albert900 » vr jul 06, 2018 12:08 pm

Ja, jammer dat alleen de kleur layout waar je het slechts kunt zien waar nieuwe berichten zijn als enige nog mogelijk is. :(
CD304,FA920,FT930,FT950,FV930,CD931,CD940,CD950,FC931,FC950,DCC900,DCC951,DSC950,
DSS930,CDI220,CD753,DCC730,FC870,EQ670,SX6090/190/290/390/5877,AH489,CD614,AF977,
DAT850 (en z'n JVC halfbroer). 4x RH541,2 xRH544/00R,2xRH544/78R,2xAH586 en 2xAH587.

movieman

Berichtdoor movieman » vr jul 06, 2018 12:56 pm

Ik word weer altijd uitgelogd de laatste tijd. Geen idee wat er aan de hand is... :think:

mae

Berichtdoor mae » vr jul 06, 2018 1:11 pm

Ik neem zonder meer aan dat er iemand heel druk voor ons bezig is om thema's te installeren, maar een aankondiging van onderhoud ware leuk geweest. Scheelt weer speculatie en topics enzo.

Harry

Berichtdoor Harry » vr jul 06, 2018 1:13 pm

Er lijkt nu geen persoonlijke keuze meer mogelijk te zijn uit kleur-thema's?

mthecatlover
Contacteer:

Berichtdoor mthecatlover » vr jul 06, 2018 6:49 pm

En ''quoten schiet ook al niet op...afgezien van die lelijke layout. :(
"Er zijn twee mogelijkheden om de ellende van het leven te ontwijken: katten en muziek".
Afbeelding =^..^=

Karsten

Berichtdoor Karsten » za jul 07, 2018 5:27 pm

Hier mis ik ook mijn lichtblauwe layout en de namen bij de quotes. Dat de instelling onvindbaar is klopt dus; Die is er momenteel niet?
Waar staat ' ie normaal?
Medisch technicus zoekt nieuw baasje in laboratorium- of versnellertechniek. Ook fabrikanten van luidsprekersystemen worden van harte uitgenodigd zich als potentiële werkgever te melden!

movieman

Berichtdoor movieman » za jul 07, 2018 7:22 pm

Ze zijn er een puinhoop van aan het maken... :cry:

mae

Berichtdoor mae » za jul 07, 2018 10:12 pm

Tsja... Ik schijn negatief te zijn als ik er wat van zeg, maar ik zie toch ruimte voor verbetering. Als een simpele klus achteraf lastig blijkt te zijn - en in alle andere gevallen, is het handig om ook simpele klussen gewoon aan te kondigen.

Maar dat is op micro-management niveau. Ik ben eventueel bereid tot het delen van ideeen op macro-managementniveau waar ik in mijn hoofd mee speel omdat ik zakelijk ook niet helemaal zit waar ik wil zitten, maar ik ga die niet ongevraagd de wereld in slingeren.

mthecatlover
Contacteer:

Berichtdoor mthecatlover » za jul 07, 2018 10:32 pm

Ik vind dat helemaal geen negatieve reactie. Er wordt hier van alles gevraagd maar antwoorden blijven uit.
Je hoort niks, je weet niks... :?
"Er zijn twee mogelijkheden om de ellende van het leven te ontwijken: katten en muziek".
Afbeelding =^..^=

David
Contacteer:

Berichtdoor David » zo jul 08, 2018 7:58 am

Thomas host dit forum voor ons, (co-)modereert het en zorgt voor het onderhoud. Kost ons allemaal niks.

Er gaat daarbij ook wel eens wat mis, zoals dit en zoals laatst de Black-out. Er wordt echt wel aan gewerkt.

Thomas heeft het belachelijk druk op het moment, ik heb dan ook begrip voor het feit dat hij niet alles uiteen zet.

Beetje waardering, mensen!
MFB Collectie: Aanwezig...
Overige hobby's: flipperkasten, auto's, watersport, aquaria, zendamateur

HENK44

Berichtdoor HENK44 » zo jul 08, 2018 8:59 am

Thomas heeft het belachelijk druk op het moment, ik heb dan ook begrip voor het feit dat hij niet alles uiteen zet.

Helemaal mee eens, laten we gewoon maar eens afwachten. Het gaat vast goedkomen.
Je hobby mag geld kosten, als dat geld maar niet je hobby kost

Harry

Berichtdoor Harry » zo jul 08, 2018 10:41 am

Dat dit forum bestaaat en niets kost is geweldig, en uiteraard allemaal te danken aan Thomas! Dat hij het waanzinnig druk heeft is mij ook persoonlijk bekend. Geen woord van kritiek dan ook van mijn kant, slechts de opmerking dat een korte mededeling dat er aan de forumsoftware gesleuteld ging worden verrassingen en speculaties had voorkomen.

Mikkieteddie

Berichtdoor Mikkieteddie » zo jul 08, 2018 4:09 pm

Beetje kritiek is helemaal niet erg hoor. Als dat positief is kan dat gerust. Meelopers hebben we niks aan.
Een boel Philips spul en Technics.
Het komt mijn neus en oren uit. :lol: :lol:
Dan kan het er ook door naar binnen :liar: :liar:

mae

Berichtdoor mae » zo jul 08, 2018 9:11 pm

Ik sluit me naadloos bij Harry en Mikkieteddie aan. Kritiek sluit waardering absoluut niet uit en moet doordacht en onderbouwd zijn. Meelopen resulteert te snel in bashen, wat natuurlijk wel fout is.

Ik ben ook niet helemaal zonder zonde, wat me zo door het hoofd filosofeert na het lezen van kritiek die deels ook kritiek zal zijn op mijn kritiek ;) schrijf ik hieronder maar gewoon op.
Thomas host dit forum voor ons, (co-)modereert het en zorgt voor het onderhoud. Kost ons allemaal niks.

Er gaat daarbij ook wel eens wat mis, zoals dit en zoals laatst de Black-out. Er wordt echt wel aan gewerkt.

De discussie die je wist dat ging komen ;) Kritiek is in de huidige maatschappij soms iets waar te zwaar aan getild wordt, maar het geven en ontvangen is essentieel als je ergens goed in wilt worden. Ook waardering kan zich uitstekend uiten in kritiek - is zelfs waardevoller want kennelijk kan het de kritikaster wat schelen. Anders zou hij immers gewoon vertrekken, eventueel na wat onderbouwingsloze lelijke woorden.

Bijna het enige waar ik mezelf de schuld van kan geven is dat ik de kritiek hier uit en Thomas niet mail met adviezen en of voorstellen (maar hij zal langzamerhand toch weten dat hij het me ook altijd mag vragen??). Vreemd genoeg zou ik me dan pushy voelen maar misschien kan ik het beter wel doen? Ik weet immers niet of mijn eerdere berichten ooit bewust zijn geland.

Ik weet dat hij het ongetwijfeld belachelijk druk heeft; daarom vind ik de keus ook zo vreemd om met het forum aan de gang te gaan - zeker in de wetenschap dat er statistisch een grote kans is dat het niet helemaal gladjes gaat en hij met elke willekeurige andere activiteit die hij in de aan het forum bestede tijd zou kunnen ontplooien waarschijnlijk zakelijk beter af is en dat daar de prioriteit ligt.

En als je dan toch bezig gaat, is een aankondiging van 3 regels slechts een zeer kleine fractie van de totale tijdsbesteding! of toch zeker niet meer werk dan het geven van een opdracht als dat het geval is. Voor slechte communicaties is als je in zaken zit geen excuus (ik weet dat omdat het ook niet mijn sterkste punt is soms, maar weten dat je iets fout doet is de eerste stap naar verbetering).

En tsja dat zelf leren in combinatie met wat tijdrovende dingen waardoor ik niet altijd de energie heb om het meteen in de praktijk te brengen, is nu wel de reden dat ik in theorie al verder ben met zaken doen dan in de praktijk. In verloren momenten veel gelezen/gekeken en nagedacht. Als het goed is gaat me dat de komende jaren helpen om wat neer te zetten. Of dat me nu al de aangewezen persoon maakt om zakelijke tips te gaan geven die verder gaan dan fora en webhosting? In elk geval niet in dit topic, meer dan ik hierboven al gedaan heb.

P.S. Ik realiseer me dat ik ook niet helemaal vrij ben van onderbuikgevoel. Daar speelt dan subjectief mee dat ik de kriebels krijg als iemand (anders dan ikzelf :P) op mijn vakgebied zit te prutsen - Thomas heeft een prima excuus, de mensen die hij tot nu toe ingehuurd heeft niet echt. Het andere stukje onderbuikgevoel is dat ik veel werk steek in een aantal topics, en het soms voelt alsof die elk moment weg kunnen zijn.
Laatst gewijzigd door mae op zo jul 08, 2018 10:50 pm, 10 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Koffiekorner”